2016. szeptember 23., péntek

A blog egy ideig szünetelni fog!

Sziasztok! Tudom már a címből is lehet látni, hogy nem tudok jó hírrel szolgálni. Jól tudom, hogy már vagyon régen volt rész, de bőven van okom, hogy miért. Először az ihlethiányra fogva nem írtam meg egy részt sem, de ez még nyáron volt. Tényleg nem volt ihletem, amit nagyon röstellek, mert tudom, hogy megígértem nektek is, és magamnak is, hogy nem fogom egyik blogomnál abbahagyni a történetet, hanem végigviszem mindenképpen. Nos, a blog lezárásáról / történet abbahagyásáról még szó sem esett és nem is fog. Nem azt mondom, hogy nem tudom befejezni a történetet, mert nem tudok mit leírni, hanem azt, hogy majd lesz rész, de nem most. Az ihlethiány kérdését már megoldottam, szóval ez kihúzva, na de még ott van az iskola. Fogalmam sincsen róla, hogy az iskola mellett, hogyan írjak ennyi blogot szóval ez a blog ezért szünetel. Az iskola tényleg nem rossz kifogás, de nem is erről van szó. Rengeteget kell tanulnom és ez elveszi mind az időmet, mind az energiámat is. A többi blogomat persze írom, ahogy tudom, de ez nem a végét jelenti ennek a blognak, mert ez a történet is folytatódni fog, csak nem tudom, hogy mikor. Remélem, hogy senkinek nem okoztam csalódást, mert igazán nem áll szándékomban. Mindenesetre igazán sajnálom. Sziasztok!

2 megjegyzés: